Adresa pro zaslání zakázek:
Ondřej Vémola, Masarykova 680, Němčice nad Hanou, 79827
A) Co bych měl(a) udělat než zařízení odešlu:
1) Telefonicky, emailem nebo přes chat na stránkách ověřit dostupnost dílů a projednat opravu s technikem. Telefon: 730 956 109.
2) Obdržíte vstupní heslo do formuláře, smlouvu o dílo vyplníte. Zabalíte telefon a odešlete na uvedenou adresu.
3) Telefon nebo tablet je nutné zaslat odemčený nebo zamykací gesto/pin uvést ve formuláři.
B) Zákazníci nejčastěji posílají:
Česká pošta – doporučené psaní
• spolehlivost v roce 2020 – 4/5
• možnost sledovat – ano
• cena 89 Kč
Přebírám balíčky od všech přepravních společností.
C) Odeslání zařízení zákazníkovi, ceny poštovného a platba:
V případě provedení opravy, zákazníkovi bude zaslán fotoreport z opravy zařízení na email. Zpáteční poštovné hradí zákazník. Cena poštovného je 110 Kč, bude připočteno k ceně zakázky.
Platby:
1) Platba předem – zákazník po obdržení fotoreportu z opravy zaplatí opravené zařízení předem na účet. Zařízení bude odesláno po připsání hotovosti nebo doložení dokladu o zaplacení (printscreen platby).
D) Reklamace opravy:
V případě nesprávné funkčnosti opraveného zařízení je nutné zaslat zařízení na reklamaci. Je nutné popsat projevující se závadu. Závada se musí projevovat na měněném dílu. Vyplňte reklamační formulář a zařízení odešlete na servis. > Reklamační formulář.