mapa   Adresa pro zaslání zakázek:      formular

    Ondřej Vémola, Masarykova 680, Němčice nad Hanou, 79827


A) Co bych měl(a) udělat  než zařízení odešlu:

1) Telefonicky, emailem nebo přes chat na stránkách ověřit dostupnost dílů a projednat opravu s technikem. Telefon: 730 956 109.

2) Obdržíte vstupní heslo do formuláře, smlouvu o dílo vyplníte. Zabalíte telefon a odešlete na uvedenou adresu.

3) Telefon nebo tablet je nutné zaslat odemčený nebo zamykací gesto/pin uvést ve formuláři.

 

B) Zákazníci nejčastěji posílají:

 

PPL – balík pro tebe

• spolehlivost v roce 2020 – 5/5

• možnost sledovat – ano

• cena 110 Kč

PPL-balik-pro-tebe

Česká pošta – doporučené psaní

• spolehlivost v roce 2020 – 4/5

• možnost sledovat – ano

• cena 89 Kč

doporucene-psani


Česká pošta – cenné psaní

• spolehlivost v roce 2020 – 4/5

• možnost sledovat – ano

• cena 83 Kč

cenne-psani

Přebírám balíčky od všech přepravních společností.

 

C) Odeslání zařízení zákazníkovi, ceny poštovného a platba:

V případě provedení opravy, zákazníkovi bude zaslán fotoreport z opravy zařízení na email. Zpáteční poštovné hradí zákazník. Cena poštovného je 110 Kč, bude připočteno k ceně zakázky.

Platby:

1) Platba předem – zákazník po obdržení fotoreportu z opravy zaplatí opravené zařízení předem na účet. Zařízení bude odesláno po připsání hotovosti nebo doložení dokladu o zaplacení (printscreen platby).

 

D) Reklamace opravy:

V případě nesprávné funkčnosti opraveného zařízení je nutné zaslat zařízení na reklamaci. Je nutné popsat projevující se závadu. Závada se musí projevovat na měněném dílu. Vyplňte reklamační formulář a zařízení odešlete na servis. > Reklamační formulář.

 

 

icon-angle icon-bars icon-times