mapa   Adresa pro zaslání zakázek:      formular

    Ondřej Vémola, Otaslavice 475, 79806.


A) Co bych měl(a) udělat  než zařízení odešlu:

1) Telefonicky nebo emailem ověřit dostupnost dílů a projednat opravu s technikem. Telefon: 730 956 109.

2) Obdržíte vstupní heslo do formuláře, formulář vyplníte. Zabalíte telefon a odešlete na uvedenou adresu.

3) Telefon nebo tablet je nutné zaslat odemčený, v případě nefunkčnosti heslo / gesto uvést ve formuláři.

 

B) Jak zaslat telefon na opravu:

KURÝR: PPL, Geis, DPD, GLS aj. Balíky přijímáme přes všechny dopravní společnosti. Lze posílat i bez smlouvy přes sběrná místa. Tz. Parcelshopy. V ceně poštovného jsou pojištěné balíčky a zaslání vyjde mnohem levněji než přes Českou Poštu.

1) Parcelshopy: Možnost zaslání balíčku pro veřejnost pomocí přepravní společnosti.gls-parclshopppl-parcelshop

Bez smlouvy pro občany. Doporučujeme. Cena se pohybuje kolem 90 Kč za plně pojištěný balíček.

ČESKÁ POŠTA: (nejpomalejší dopravce v ČR)

ekonomicky

1) Ekonomická možnost zaslání: Telefon zabalte do krabičky o maximálních rozměrech 50 × 35 × 5 cm. Přitom nejdůležitější je dodržet výšku balíčku 5 cm. Přibližná cena poštovného je 45 Kč do 500 g nejčastější hmotnost pro zásilku s telefonem. Zásilku lze sledovat pomocí čísla. Více o službě na: Česká pošta – doporučené psaní.

2) Standardní možnost zaslání: krabicePřibližná cena poštovného je 65 Kč do 500 g. Zásilku lze sledovat pomocí čísla. Více o službě na : Česká pošta – doporučený balíček.

3) Balík do ruky. Cena kolem 120 Kč. Zásilku je možné pojistit. Doba doručení 2-5 dnů. Předražená služba.

 

C) Odeslání zařízení zákazníkovi, ceny poštovného a platba:

V případě provedení opravy, zákazníkovi bude zaslán fotoreport z opravy zařízení na email. Zpáteční poštovné hradí zákazník. Cena poštovného je 80 Kč, bude připočteno k ceně zakázky.

Platby:

1) Platba předem – zákazník po obdržení fotoreportu z opravy zaplatí opravené zařízení předem na účet. Zařízení bude odesláno po připsání hotovosti nebo doložení dokladu o zaplacení (printscreen platby).

 

D) Reklamace opravy:

V případě nesprávné funkčnosti opraveného zařízení je nutné zaslat zařízení na reklamaci. Je nutné popsat projevující se závadu. Závada se musí projevovat na měněném dílu. Vyplňte reklamační formulář a zařízení odešlete na servis. > Reklamační formulář.