faq-(1)Sekce často kladených otázek, na které se zákazníci často dotazují.


1) Můžu telefon zaslat na opravu bez vyplnění příjmového formuláře? – Tohle prosím nedělejte, způsobíte tím problémy sobě i mě. Vždy je nutné vyplnit smlouvu o dílo „formulář“, abych měl zakázku v evidenci a odložil díl. Příjem naleznete v záložce Jak zaslat na opravu.

 

2) Proč musím odeslat telefon odemčený? – Při každé výměně dotyku nebo displeje se telefon celý rozebere a následně složí s novým dílem. Telefon po opravě testuji na základní funkce jako je volání, příjem signálu, funkce základních senzorů, funkce fotoaparátu aj. Nerad bych odeslal špatně opravený telefon.

 

3) Přijdu výměnou displeje nebo dotykového skla o data v telefonu? – Ne, data zákazníkům nemažu.

 

4) Používáte originální díly nebo kopie? – U většiny oprav používám originální díly. Dále používám polo-originální díly. To je například originální LCD displej a dotykové sklo od sekundárních výrobců v dobré kvalitě. COPY tj. kopie, tyhle díly nepoužívám. Způsobují jen starosti…

 

5) Jde u Vás koupit náhradní díl samostatně? – Samotné díly neprodávám, nejsem eshop.

 

6) Dáváte na opravu nějakou záruku? – Ano, dávám na opravu záruku. Povinnost se řídí novým občanským zákoníkem pro fyzické osoby,  pro podnikatele se řídí obchodím zákoníkem tj. záruka smluvní. Pro zakázky na IČO dávám záruku 3 měsíce od data doručení zařízení.

 

7) V kterých případech není možné záruku uznat? – Záruku neznám pokud Vám do telefonu natekla kapalina. Telefon se opětovně rozbil po pádu. Telefon se zlomil v kapse aj.