faq-(1)Vítejte v sekci často kladených otázek. Naleznete zde často kladené dotazy našich zákazníků. Většina informací je obsažena na stránkách, ale pro jistotu uvedeme dotazy, na které se nás ptáte nejčastěji. Stránka není stále kompletní, ale základní dotazy jsme uvedli níže.


1) Můžu telefon zaslat na opravu bez vyplnění příjmového formuláře? – Tohle prosím nedělejte, způsobíte tím problémy nám i sobě. Vždy je nutné vyplnit kompletní informace o zákazníkovi, popsat poškození a doplnit základní údaje. Příjem naleznete v záložce Jak zaslat na opravu.

 

2) Proč je dobré poslat telefon na servis bez hesel neboli odemčený? – Při každé výměně dotyku nebo displeje se telefon většinou celý rozebere a následně složí s novým dílem. My telefon po opravě testujeme na základní funkce jako je volání, příjem signálu, funkce základních senzorů, funkce fotoaparátu aj. Nikdy nevíme co může být po pádu poškozené. Neradi bychom odeslali vadně opravený telefon.

 

3) Přijdu výměnou displeje nebo dotykového skla o data v telefonu? – Ne. Pokud by jsme museli telefon resetovat do továrního nastavení nebo přehrát software, zavoláme Vám a provedeme zálohu dat.

 

4) Používáte originální díly nebo kopie? – U většiny oprav používáme díly originální „originální kvalita“. Dále používáme semi-original to je například originální LCD displej a dotykové sklo od sekundárních výrobců. COPY „plně neoriginální“ díly nebereme. Pokud trh nabízí jen tuhle kvalitu u nás na webu najdete u dílů v největší pravděpodobnosti vyprodáno nebo model ukončíme.

 

5) Jsou Vaše díly otestované? – Většinu dílů máme otestovaných na základních deskách.

 

6) Jde u Vás koupit náhradní díl samostatně? – Samotné díly neprodáváme, nejsme eshop.

 

7) Instalaci zvládnu sám, opravdu mi ten díl neprodáte ? – Neprodáme, 98% lidí nemá ani základní vybavení pro servis telefonů. Natož lepící materiály a znalosti jakou desetinu použít při lepení nového dílu.

 

8) Dáváte na opravu nějakou záruku? – Ano, dáváme na díl záruku 3 měsíce na jakost. Na jakost práce též 3 měsíce.

 

9) V kterých případech není možné záruku uznat? – Záruku neznáme pokud Vám do telefonu natekla kapalina. Telefon se opětovně rozbil po pádu. Telefon jsem si zlomil v kapse aj.